::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

::..::مرکز دانلود موبایل::..::

مرکز فوق تخصصی موبایل بازی تم والپیپر هک آموزش برنامه سیمبیان سری60 سونی اریکسون بازی جاوا لمسی آنتی ویروس SMS جک ...

در دســــــت تـــــعـــــمــــیــــــر

سلام به دوستا و بازدیدکننده های گل!

با عرض پوزش و شرمندگی و از اینجور حرفا اینجانب جناب آقای شاهزاده ماه!(Mr. Prince of the M0on) تا روز یکشنبه مورخ نهم آبانماه سال یکهزارو سیصدو هشتادو نه خورشیدی میرم مرخصی اجباری!

اونم به 2 دلیل خیلی خیلی خیلی خیلی بازم خیلی مهم!

1- 3تا امتحان خیلی خیلی خفنگ و خشنگ و اونزوری دارم!

2- کلی برنامه واسه وبلاگ (بیشتر از 1000 تا!) (به جون خودم راست میگما!) گرفتم که باید عکس و لینک هاشون رو واسه شمای بیمرام که یه نظر درست حسابی هم نمیدین که دلمون گرم باشه آپلود کنم!

تا اون موقع بچه های وبلاگ هواتون رو دارن!

------------

    نتیجه اخلاقی!

1- من هستم ولی نیستم!

2- بچه ها هستن!

3- از یکشنبه به بعد وبلاگی مثل ما عمراً تو بلاگ اسکای باشه!( اگه بود لینک بدین من دیگه جمع میکنم وبلاگ نویسی رو میذارم کنار!)

4- ای شمایی که مفتکی و بیمنت از همه دانلود میکنین! هوای مارو داشته باشین!


5-                      بـــــــر   مــــــــــی گـــــــــــــردم!

نظرات 3 + ارسال نظر
هوشمند سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 07:10 http://ksalamati.blogsky.com

سلام دوست گرامی ممنونم از زحمات بسیار ارزنده سرکار

خواهش عزیز
دمت جیز
من جنابم! سرکار princess جون میباشد!!

پیکسدونی سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 10:05 http://pixdooni.tk/

سلام خوبید؟خسته نباشید جالب بود .. به ماهم سر بزنید[بوسه]...

راستی تا یادم نرفته شما می تونید به هر تعدادو با هر مضمونی به وبلاگها پیام ارسال کنید: (توسط دستگاه)

قیمت ارسال پیام به 2500وبلاگ تنها 2هزار تومان.
قیمت ارسال پیام به 5000وبلاگ تنها 4000تومان می باشد

-نظر به مراجعات زیاد اولویت با کسانی است که زودتر مراجعه کنند. . توجه داشته باشید به دلیل اینکه ارسال پیام با دستگاه انجام می شود امکان خطا نزدیک صفر است...

چنانچه فقط میخواهید وبلاگ شما به همراه وبهای دیگران به دیگر وبلاگها معرفی شود حق معرفی به 5هزار وبلاگ تنها 2هزار تومان است!
تضمینش بالا رفتن امار شما و همچنین می شود لیست وبلاگهایی که برایشان پیام ارسال شده است دراختیارتان قرار داد.
برای اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید http://nazbanu.blogtaz.com/post9.php
برای ارتباط با مدیران فرهنگی گروه این ای دی رو ادکنید
shamimeadine@yahoo.com

**گروه تفریحی نازبانو**
http://pixdooni.tk/

هادی سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 22:00

نیستی بهتر

نه داداش!
هستم و برمیگردم با کلی چیز میز خفنگ!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد